Min onsdag

I rymden finns inga känlsor. En bra svensk film som är värd att ses! Men om du nyss fått ditt hjärta krossat så kan den vara en riktig snyftarfilm.

Idag har Dennis varit här och hjälpt mig med tvättmaskinen, men han ska ta med gängtejp och en större skiftnyckel imorn så det kan göras klart :-) Han är snäll han som hjälper en ohändig och lat kvinna i nöd som haft tvättmaskinen ståeendes oinkopplad för att hon varit för dum i huvudet för att förså vad som måste köpas till den så den kan kopplas in rätt hehe :-) Så imorn kanske jag får tvätta lite kläder!! Vore riktig nice :-D



Shit vad utgifter jag har den här månaden! Mest på bilen :-(
Har funderat flera gånger på om jag ska måsta sälja bilen och köpa mig en billigare, men det skulle krossa mitt hjärta ännu mer än vad det redan är.. för jag älskar verkligen min bil ♥ Hmm tål att tänkas mera på det?! :-(

Var och handlade med Cita idag, tog Norrøna ryggan med mig och fyllde den, Cita fick bära hem två kilo i sin klövjeväska, en liter fil på varje sida, hon var så duktig och stolt. Själv bar jag 14 kilo i min väska. Har köpt mjöl och bakingredienser så jag kan baka mig nå bröd imorn :-)




Kommentarer
Postat av: stickmamman

Du kan ju ställa av bilen tills du har ett jobb,så blir det billigare.för det är dyrt att ha bil.Bra med snälla å kunniga kompisar,men kolla noga så att det inte läcker sen när du ska tvätta.Har förstått att den filmen är bra skulle också vilja se den.kram

2011-02-09 @ 21:21:00
Postat av: My

Jo, det tror jag med :)

2011-02-10 @ 00:08:28
URL: http://korvstumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0