Ytterligare mer utbildning

Ja då har man varit på PiteTaxi som man lovat dem. De ville jag skulle komma in så fort jag hade taxilegitimationen i handen, vilket jag har nu! :-)

Innan man får börja jobba för ett taxibolag så ska man ha gått igenom och klarat deras interna utbildning, där man kommer gå igenom service, avtal, regler, miljö, kundbemötande, taxameter och mycket mer. Dessutom kommer man få en mentor som man får följa med i taxibilen, i nån vecka. Så den 21 mars ska jag påbörja den här utbildningen! :-)

Fan jag hade helst viljat börja köra redan NU!! Men tydligen så ska det dras ut på allting och det är svårare än vad många tror det här med taxiyrket..

Men det låter spännande och jag ser fram emot den 21 mars!

Vilket faktiskt är samma dag som min älskade schäferdarling fyller hela 6 år!! ♥



Kommentarer
Postat av: aina

Det var ju bra,ett till kliv frammåt.

2011-02-28 @ 14:21:46
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul för dig Gumman =) nu ska du se att det kommer gå jätte bra när det är citas födelsedag också =)

2011-02-28 @ 19:49:42
URL: http://detsomhanderilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0