Över 9 timmar



Satan så skön dag det var igår :-D
Vi var ute i skogen i över 9 timmar. Tiden bara sprang iväg.
Samla ved. Bygga snömur. Laga till käk över öppen eld..
..älgskav, potatisklyftor, beasås och vitlöksbröd :-)
Hann till och med vara nyttiga och plugga lite vid eldstaden.
Hade gärna velat stanna längre, men klockan blev ju över 01:00 mitt i natten.
Jag älskar utelivet och skulle kunna leva så här för evigt!
Det finns ju kläder för alla väder och mörkret skrämmer inte mig längre
nu när jag fått en superfin pannlampa i julklapp :-) Love it.
Blir nog kanske att he sig ut i skogen en sväng idag med..
..fast just nu är jag mest bara trött :-)

Håller även på att tvätta lite kläder och handdukar just nu..




Kommentarer
Postat av: StickMamman

ÅÅh vad gott rena restaurangmaten,elda försiktigt

2011-01-06 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0