Jag är i säljar tagen!


Japp sålde som sagt grillen i början på veckan. Igår sålde jag BIA bädden.
Idag sålde jag tv och tv-bänk. Känns bra med snabba cash, speciellt denna månad :(
Nu är det bara en hundsele som ska säljas..
Annons på blocket

Hmm funderar på vad jag mer har att sälja.. hehe ;)


Här är bänken och tv:n som nyss åkt till ny ägare.
Hehe å jag som bara tänkte snöra dem till reprisen.
Nu slapp jag ju bära ner dem för alla trappor och fick dessutom pengar för dem ;)
VÄLBEHÖVLIGA PENGAR!!


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Jaha, och vad ska vi gör imorgon kväll då utan tv.... eller hade du två.

2011-03-03 @ 21:33:47
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0