PiteTaxi



I måndags började jag PiteTaxis interna kurs för taxiförare.
Den är på två veckor och vi har idag blivit tilldelade mentorer,
som jag ska åka med så mycket som möjligt.
Eftersom jag redan har taxilegitimationen i handen som de flesta i kursen
inte har ännu så får jag även börja köra medans min mentor sitter bredvid.
Det ska bli sjuuukt spännade :)

Jag hade turen att få en mentor som själv äger två egna bilar i PiteTaxi.
Han verkar jätte trevlig, så jag ska passa på att visa han vad jag går för.
Så kanske jag har en schans till jobb där :)

Första körningen har jag kl 7-9 på fredag
och det är med stor bil :)

Så tyvärr sanna..
Jag hade tänkt överraska dig med att komma redan torsdag kväll..
Men men där sket sig det.. för jag känner att det är viktigt att visa min mentor
att jag verkligen vill jobba så kunde inte tacka nej.. så nu jävlar ska han få se hehe :)





Kommentarer
Postat av: aina

Vad trevligt hoppas det blir jobb

2011-03-24 @ 08:06:28
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0