Fixat stuffs

Varit till Solbacken idag och fixat lite grejer tillsammans med min kära mamma. Jag köpte bland annat tre stycken 3 meter långa plaströr för elkablar. Fast jag har tänkt såga till dem och använda dem till Citas agilityhinder :-) De är lätta och runda så hon inte kan göra sig illa på dem när vi tränar agillity. Sen har jag hunnit måla andra och sista varvet med första färgen på hindrena. Färgen är lila haha.. knall lila typ ;-) Kan bli spännande! På Jula köpte jag också en cykelhållare till kulan baki bilen min. Behövdes verkligen förra sommaren, haha ligger bara ett år efter :-P Endast 99 spänn! Köpte även en cykeldator som jag också tänkte köpa förra sommaren men blev inte heller.. Så nu kan jag hålla koll på hur långt Cita springer och hur fort hon springer, när vi far ut på våra cykelrundor sena sommarkvällarn eller tidiga mornarna :-D Ska bli intressant sen att utforska lite andra vägar med Cita när vi flyttat till Pite :-)

Bilder från en härligt cykeltur med picknick 2008 :-)
Det kommer garanterat bli fler sådana här mysiga picknickar i Pite!!







Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Rätt fina cykelställ.

Blev inget tonande av rutan, ska beställa hundmärken först.

kram

2010-04-24 @ 19:42:17
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

kanske finns att köpa här, men jag har aldrig sett nått. Men i piteå kanske de har. Du kan ju kolla när du är förbi, efter nått som liknar Wolfen.

Kram..

2010-04-25 @ 07:59:36
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0