Hemma gjorda agilityhinder

I höstas byggde jag ihop två 3 stycken agilityhinder. Två höjdhinder och ett långhinder. Jag tog in dem för drygt en vecka sen så de fått torka upp ordentligt även om de stått under tak i vinter. Men jag upptäckte att jag gjord dem lite för korta så jag spikade fast en till nivåskillnad på dem igår och slipade dem från vassa kanter och stickor. Så idag har jag börjat måla dem. Kommer nog ta ett tag, för jag ska måla dem i olika färger och vill att färgerna ska torka emellanåt. Kommer visa resultatet när det är klart. Så här ser hindrena ut iaf. Stadiga men inte för tunga eller klumpiga :-) Kommer bli lättare att träna Cita på hemmaplan nu när jag har lite fler hinder, så man kan börja bygga en liten bana och träna på tid i.


Idag är jag hundvakt åt Wolf, medans Andreas jobbar. Vi ska gå en lång promenad runt byn i det fina vädret och de ska få busa tillsammans utomhus medans jag sitter i solväggen :-)

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack för hjälpen med Wolf och gallret i bilen.

Hittade lampan, men den är nog bara glapp eftersom den inte alltid är svart.

Kram

2010-04-23 @ 20:01:20
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0