Ljusparty

Ja nu kan man säga att man varit på ljusparty. Eller ljusvisning, vad man nu vill kalla det :-) Det var iallafall trevligt och vi blev bjudna på fika :-) Sex lotter köpte jag också men som vanligt ingen vinst. Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven.. hej hopp trallalla tralalla lalla laaa! Mor min hade turen och vann på andra vinstchansen, så hon valde sig tre fina ljusstakar från vinstbordet :-) Anton hade lika otur som jag. Även om jag trodde det skulle vara roligare så hade jag endå himla trevligt med min älskade mamma och kära vän med hennes snälla barn. Tack!

Inget var billigt eller ens lagomt billigt. Så från katalogen beställde jag en söt trädgårdsmyra, alltså en vitovljushållare som liknar en gigantisk myra. Den fick jag på 33% rea. Jag gillade den från första stund, och tror den kommer plattsa bra på vår uteplats bland blommorna :-) Hade jag haft pengar så hade jag även köpt en snigel som var i samma stuk och också väldigt söt, men plånboken säger stopp. Nöjd är jag iaf med min gigantiska HÄSTmyra! ;-)

Haha va tycks?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Häst myror fick man nog av i böviken tack å lov så kunde jag ta kol på dom.tack för medbjudan.

2010-04-14 @ 10:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0