Ljusvisning

Tvättmaskinen har gått för fullt idag, känns skönt att ha rena käder igen ;-)

Ikväll ska man tydligen på ljusvisning. Vad det exakt innebär vet jag inte riktigt, så jag får återkomma med den informationen. Jag fick helt enkelt en inbjudan av grannen när jag var ute med Cita på promenad idag. Skulle gissa att det är ungefär som tuperwearpartyn fast med ljus istället :-) Men vi får se! Jag bjöd även med mig mamma, syrran och min vän Roos med barn. Fast syrran hade tyvärr andra planer. Det kommer säkert bli en trevlig kväll :-)

Jag hoppas på att få se några coola ljus :-)


Kommentarer
Postat av: Emma Söderlund

Låter härligt de :)

2010-04-13 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0