Premiären på cykeln

Första cykelturen med min fina chäfertik idag :-) Hon fick springa i hennes specialsydda strumpa för att skona nyligt skadade trampdynan, som håller på läka. Solen sken som vanligt över oss, och jag minns snart inte när det var dåligt väder sist ;-) Fast att jag nu skrev det kanske jag snart får ångra..

Clara den lilla hårbollen, har blivit sämre :-( Hon surar mest under sängen. Ganska troligt för att hon har ont så jag tryckte i henne en dos mot inflammation och för smärtstillande idag, ska ge henne det dagligen nu en tid framöver, så kommer nog svullnaden ge med sig. Min lilla stackare :-(

Tur att hon har Cita att värma sig mot och känna sig trygg med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0