Sandra älskar sin Gustav ♥


Det finns ingen på denna jord som jag älskar så mycket som dig.
Jag finns för dig dygnet runt och jag kommer alltid att älska att vakna bredvid dig och somna bredvid dig. Du tar upp en stor plats i mitt hjärta, en plats som aldrig någon kommer kunna ta ifrån dig. Du fyller stor glädje i hela mitt liv och du får mig att skratta som ingen annan. Du är som en sol som skiner fast än den är bakom molnen. Du är bäst och en person värd att älska! Du har dina brister precis som alla andra har sina, men ingen är ju perfekt och jag älskar dig precis som du är. Vi känner varandra väldigt väl och jag har hittat min pusselbit.

Med DIG är livet vackert!

Jag älskar hela dig, från topp till tå, innifrån och ut
Du är helt enkelt mannen i mitt liv. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

turturduvorna ni är så söta å fina.puss puss

2010-04-08 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0