Stressmorgon

Åkte sent på kvällen till Öjebyn igår och Gustav förhörde mig på lite jägarfrågor. Sen gick vi en kvälls promenad med hundarna och gick sen för att sova, för Gugge skulle ju upp tidigt. Det är så himla mysigt att somna på hans bröst så det går inte att beskriva med ord. Det saknar jag mest med att vi är särbos :-(

Shit vad stressig morgonen sen blev, vakna vid 6 då Gugge steg upp för att åka till jobbet. Då tog han ut hundarna så de fick morgon pissa. Sen somna jag om och klockan ringde nån timma senare, så var det frukost till hundarna och sen  packa ihop deras mat och skålar för att gå en snabb promenad i öjebyn och sen åka hem till Skellefteå igen. Hunnit plugga ett tag och ringt några viktiga samtal. Jag måste försöka plugga all ledig tid jag har nu, för jag vill verkligen klara jägarprovet. Sessan verkar komma bra överens med mina katter redan, det är bara Panter som morrar åt henne när hon kommer för nära.


Ett kort på då Sessan sov i Nybyn sist jag var dit.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fick låna mammas iPhone. Det är nånting med min dator så just din blogg får jag mig ej in på. :s såg att du röstade på min blogg, tacktack :D. Hoppas allt är bra, nu blir det Hollywood fruar :)

2010-04-26 @ 21:16:00
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0