Underbar dag

Dagen började med att jag trodde det var onsdag och jag brusade upp mig för att jag trodde pappa glömt att ställa ner soptunnan vid vägen för fjärde gången på raken haha ;-)

Sen har jag hunnit gräva mig in i växthuset och hämta lite fler plastkrukor att plantera i. Så jag omskolade de sista blommorna idag, Mariaklockorna och Smultronen. Hoppas de bli stora och fina nu :-)





Sen åkte jag och Andreas till stugan med hundarna.. där mamma befann sig. Solen strålade och värmde så härligt och man blev så glad av det fina vädret. Kort därefter kom Ulla men med schäfern ilo :-) Hundarna busade av sig i snön och sen gick vi en härlig promenad i vårsolen. Drygt en timma blev det.. och HÄRLIGT var det! :-) Snart är sommaren här! Cita har fortfarande en sårig tass sen hon skrapade upp den så mamma var gullig och sydde en strumpa till henne. I galontyg så hon inte blir blöt igenom den eller nöter onödigt mycket på den skadade tassen. Den satt perfekt under hela promenaden och hon brydde sig inte speciellt mycket om den :-) Vi får se om vi tack vare strumpan kan ta oss en liten cykeltur imorn :-) Tusen tack mamma!






Här är en något förskenad bild på skadade Cita.
Stackarn, men hon börjar bli bra :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina bilder,jag vill ha dom där alla tre hundarna finss med.

2010-04-12 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0