Falkberget

Jag har så mycket att göra nu så jag hinner knappt blogga :-P
Vilket jag tycker är positivt.

I torsdags tror jag det var, då var vi till Falkberget och myste med hundarna.
Kokade bullens korv över elden och åt med bröd till,
sen sprang vi runt och hoppade på stenar och klättrade.
Jag tror Egon tyckte det var kul, han var lös precis som Cita och for ingenstans utan följde oss vart vi än gick. Haha och han var typ 100 gånger smidigare än Cita på att hoppa mellan stenarna!
Mycket trevligt och mysigt ;-D

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Lite Twillight-vy över bilden där G sitter i trädet.

kram på er alla

2010-08-22 @ 11:58:32
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: mamma

positivt att ha roliga saker att göra.tack för i går

2010-08-23 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0