Hundkurs


Idag har det kommit ut nya kurser på Pite brukshundklubbs hemsida och jag har anmält mig och Cita till en appellkurs. Det skulle vara hur kul som helst :-D Väntade ju 1,5 år på kurser i ske-å, nu har jag väntat 1/2 år i Pite. Men jag har ju andra planer på G också. Går de planerna i kras så kan jag gå appellkursen med cita, men funkar planen som jag hoppas på så blir det att skjuta på det ännu en gång :-( Jag vill ju båda så mycket men kan tyvärr inte välja båda :-( Jag har väntat och stått i kö på antingen en fortsättnings agilltykurs, en spårkurs eller appellkurs. Äntligen när det finns ute kurser så har jag nått annat spännande på gång.
Som sagt vi får se hur det går på onsdag, berättar efter det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0