Jag lever!

Igår körde jag hit till Frostkåge i snöstormen. Bilar låg i dikena här och där men jag överlevde. Det är väl bara jag vänjer mig nu när jag snart ska bli yrkeschaufför.. Skrev föresten första delprovet i utbildningen igår och jag KLARADE DET! Känns jävligt skönt att det är bortgjort, nu är det bara 2 prov kvar och en uppkörning!! Vart bär det av sen?!

Min träning går bra. Jag håller det jag lovat mig själv: Minst 2ggr i veckan. Fast igår hann jag ju inte gymma nå när jag direkt körde hit efter utbildningen. Så ska ta en springrunda idag.. skönt när snön piskar en i ansiktet! :-)

Har precis bakat en kaka som jag aldrig gjort tidigare, ett recept från Errki. Jag vet inte ens vad kakan heter. Nu står den och håller på stelna nu, så blir att frossa i mig en stor bit ur den snart med lite kaffe till..

Jag och mamma ska käka surströmming till middag.. hehe ovanligt eller??!

Imorn åker jag hem till pite en sväng, sen bär det vidare mot Älvsbyn..

Mer spännande än så här blir det inte i mitt liv just nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra gjort,mysigt att du kom hem väntade dig först idag.kakan blir nog jätte god.

2010-12-17 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0