Julen är över..


Ja jag är ju som sagt inte så aktiv här på bloggen,
men tänkte iaf slänga in lite julbilder som jag snott från mammas kamera.





Brorsan och Wolf. Lägg märke till våran pyttelilla julgran i bakgrunden hehe..


Julkäk :-)




Cita, Alvin och jag.


Brorsan med sonen Alvin :-)


Julen har varit helt ok. Men stundvis jävligt jobbig och tom,
när man är van att fira den med en viss person :-(

Julmaten var supergod som vanligt, jag hjälpte mamma med den och jag åt så jag höll på spricka, bokstavligt talat nästan SPRÄNGAS! ;-) Så den kommer jag kunna leva länge på! :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen,nästa år ska vi krympa ner mer,inte bara julgranen.

2010-12-26 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0