-28 C i morse

Fy fan så kallt det blev nu helt plötsligt då. Det som har varit så härliga dagar den senaste tiden. Med sol och kring -8, det hade varit perfekt. Men tydligen så får man ju inte bestämma graderna utomhus, bara inomhus =( Men hoppas kan man ju! Jag hoppas bara att det inte är så kallt i jokkmokk imorn.. så vi får igång bilen (å andra sidan så har min brumm brumm startat när det varit närmare 30 minus, fast det är ju inte så bra för motorn) när vi ska hem därifrån och åka till Gustavs farafar för att fira honom, 90 bast har han fyllt. Han har gjort det gode bra som hållit ut så länge. Jag tror jag kommer bli 88 och inge mer, känner på mig det. Synd att jag inte fick ha kvar mina mor och far föräldrar lite längre, hade varit kul att lära känna dem..

Men i alla fulla fall så ska jag till staan idag och låta min coach skriva under min närvaro så jag kan få aktivitetsstödet i slutet av månaden =) Sen ska jag även träffa min blivande mattelärare och planera lite. Eftersom jag känner att jag inte klarar matematiken på distansstudier så ska jag få ingå i en klass, men inte på fulltid. Vi får se hur jag ska närvara i den.

Haha visst är cita söt på den här bilden. Hon chisar med ögonen ;)

Bilden tagen i Frostkåge.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Enligt alla rapporter jag sett ska det inte vara så kallt i Jokkmokk eller i Frostkåge i helgen.

Så det ska nog gå bra.

Ses

2010-02-12 @ 10:41:22
Postat av: Anna

Hej Sandra! hur lever livet för er? slå gärna en pling nästa gång du är i jokkmokk eller om du passerar kåbdalis. så kan vi ta en fika =). Kram anna

2010-02-14 @ 16:56:26
URL: http://smulan87.blogg.se/
Postat av: sanna

hon är jätte söt cita. hur har du de? ja just ja har ni vait och tittat på lägenhetet i pite än? hur var den? kram

2010-02-15 @ 09:47:45
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0