Livet är vackert..

..så lyder min nya blogg!

Livet är inte alltid så jävla vackert, men ibland så kan det vara helvetets vackert. Så vackert att man nästan blir bländad av allt det sköna runt i kring en. Att alltid tänka och påminna en själv om att livet är vackert är ett sätt att handskas med det och vad just Det ger en.
Jag trivs med mitt liv. Jag älskar det inte men jag skulle heller inte vilja leva någon annans liv. Mitt liv är personligt och jag gillar det. Jag har en pojkvän som älskar mig för den jag är och bryr sig om mig i väder och vind. Jag har en underbar schäfer och tre underbara katter som ger mina dagar solsken när de är som mörkast. Jag har en familj som inte alltid är den bästa, men jag har iaf en, vilket många andra inte har. Jag har ingen bästis men jag har vänner och jag gillar dem. Jag har inget jobb men jag har pengar så jag klara mig, inte så mycket pengar som jag skulle vilja ha för att kunna köpa det jag vill, men jag överlever.

Livet är inte perfekt men det är för det mesta väldigt väldigt vackert!


Min kära pojkvän har nu haft intatuerat kinesiska tecken på armen i några år,
och dom lyder just så som jag döpt min nya blogg till Livet är vackert.



Jaha då var man tillbaka till bloggvärlden igen då.

Men som sagt jag ger mitt bloggande en ny chans! Jag skriver va fan jag vill och kränkande eller olämpliga kommentarer kommer inte att publiceras. Men andra kommentarer tar jag med glädje emot.. Tack!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

JA! Äntligen!! En blogg!!!! så himla fint och klokt skrivet i detta inlägg. Välkommen tillbaks till bloggvärlden. :D Livet är vackert.

2010-02-11 @ 20:15:29
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0