Måndag

Pappa ringde igår ikväll och tyckte jag skulle stanna i Pite över natten och köra hem när det var ljust och inte drev så mkt snö istället. Så det blev så jag stannade över natten hos Gustav. Jag känner också att det är gode mycket skönare att köra när det är ljust ute =) Vi såg film och skrattade. Det var mysigt och vi behövde nog lite ensamtid med varandra.

Men nu är jag hemma. Vi kollade på lägenheterna iaf och det var en av dem som vi fastnade för så vi får se hur det blir med den saken =) Längtar som FAN tills vi flyttar ihop igen. Då blir det mer ensamtid med varandra, som vi inte precis fått mycket av den senaste tiden =(

Idag blir det iaf att ta det lugnt och plugga lite matte.


Vi i Thailand januari 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0