Matte är tråkigt..

Plågade stackars bilen min till stan idag för att sitta och räkna matte med klassen. Jag får jätte bra hjälp av läraren Linda, som min coach Magnus tipsade mig om. Idag gjorde jag klar inlämningsuppgiften som ska in på fredag och började även räkna på nästa inlämningsuppgift. Jag ska verkligen försöka hinna klart matten innan mars månad tar slut. Jag har satt upp det som ett mål. Om jag får mycket hjälp av Linda när jag kör fast så ska det nog inte bli några problem.

Det är ju uppehåll i jägarexamenskursen nu så då får jag lägga mer energi på matten.

Näe nu ska jag maila min inlämningsuppgift till min andre lärare uppe i Arjeplog, eller vart fan hon nu bodde =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0