Torsdag 11 Feb

Idag har solen strålat och jag passade på att städa ur bilen inför trippen till Jokkmokk på Lördag. Hittade tyvärr inte Citas borttappade koppel då heller. Fattar inte vart jag kan ha lagt det =( Men det dyker nog upp. Jag har ju köpt ett nytt till henne så hon har ett i Jokkmokk på utställningen. Lite nervös är man ju, men det kommer nog gå bra. Huvudsaken jag inte snubblar i ringen =)

Nu ska jag ge min älskade Cita ett torkat grisöra (hur mysigt nu det lät) som hon älskar så mycket

Här ligger hon i snögrottan som husse grävt tidigare i vinter, hon gillar att krypa in i den =)




Kommentarer
Postat av: Annika

Va söt hon är! :)

2010-02-11 @ 19:57:51
Postat av: Andreas Lundqvist

:( med firefox kan jag se headern. Skumt är det iallafall.

2010-02-11 @ 22:21:15
Postat av: mamma

Roligt att du bloggar igen,då har jag nått att kolla.kram

2010-02-11 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0