Fredag

Har som sagt jobbat i Nybyn hela veckan och jag tycker veckan susade förbi med väldans fart. Man brukar väl säga att det går fort när man har roligt :-) Jag får lägga in lite bilder sen på det jag pysslat med på jobbet.

Ikväll är Gugge på grillfest med jobbet så jag har donat och fixat lite här i läggan. Nu ska jag öppna min ostkrokspåse och blanda lite saft och bara mysa framför tv:n (Ylva var snäll och lånade ut den till oss medan hon är i Norge) :-)

Imorn blir det att åka mot Frostkåge och packa in min dator, katterna, akvariumet och fiskarna i bilen. Ska bli skönt att få ha alla mina djur samlade på ett ställe. Har saknat Panter, Annika och Clara väldigt mycket :-( Så det ska bli skönt att få mysa och busa med dem varje dag :-) Jag hoppas de ska trivas här. Men det tror jag.

Bjuder på den färskaste bilden jag har på Gugge,
dock så blundar han men det är ju inge ovanligt ;-)
thihi


Kommentarer
Postat av: mamma

Han spelar ju nått romantiskt för dig å njuter

2010-06-19 @ 08:53:32
Postat av: Jenny

Det ser ut som han myser när han spelar. Kram på er

2010-06-20 @ 22:45:09
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0