Lite av varje

Skulle packa upp ur de sista flyttkartongerna idag men slutade med att jag städade hela badrummet istället från golv till tak - hur kommer det sig att man helldre städar toan än att fixa klart flytten?!

Alltid när man flyttar till ett nytt ställe så packar man upp det roligaste först.. sen är det ju alltid kvar några få grejer som man inte ids ta tag i, som helt enkelt får ligga några tagar extra. Helt okej för mig, eftersom det bara är prydnader i de omtalade kartongerna. Men innan fredag är det iallafall gjort! Det ska gudarna veta!

Kissemjau-arna är nu på plats och alla fiskarna överlevde flytten (än så länge). De tre kritiska dygnen har ju gått nu så jag tror de överlever. Yippii!!!! ;-D

Sen har jag återigen lurat tandläkaren med piercingen i tungan och att jag inte snusar. Fast jag skulle nog inte säga att jag ljög utan att jag bara undanhöll sanningen, för hon frågade inte konkret om jag snusade eller brukar låta piercingen sitta i det lilla hålet som hon trodde var ett gammalt ärr. Hmm undrar om det finns straff på sånt?! Thihi.. Nåväl så tyckte hon jag hade fina tänder och jag hade inga hål som vanligt. Men dock så predikade hon om att jag skulle måsta använda tandtråd. Vilket tandläkaren gör varje gång man är dit.. Nåväl, blir väl två år tills nästa gång.

Jag är nu inne på min 2:a arbetsvecka och jag trivs utmärkt. Varvar med målning och att dona på i trädgården för att inte få nån "penselarm eller målararm", vilket brukar kännas efter några timmars målning.




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja använd tandtråd,du har ju tätt mellan tänderna.

Trivs ni i er nya lya?

2010-06-22 @ 20:34:07
Postat av: Jenny

Det är alltid ok med "vita lögner" kram på dig

2010-06-23 @ 07:26:36
Postat av: Alexandra

JAG KAN LÄSA DIN BLOGG HÄR HEMMA HOS MAMMA NU!! :D

2010-06-23 @ 19:13:16
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Emma Söderlund

Du är SÅÅÅ smidig Sandra ! : )

2010-06-23 @ 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0