Midsommarafton

Jag, gugge och Cita cyklade till badhusparken för att möta Jonas. Vi satt vid båtkanalen och spratade lite medans båtarna gled förbi med dragspel och glada pensionärer. Sommarkänslan var på topp!

Midsommarafton(som kombinerades med en inflyttningsfest) firades här hemma hos oss, med grillat på vår nya grill och trevligt folk. Spelades kubb på vår lilla gräsmatta och myggmedlet användes flitigt :-) Jag bjöd på cheesecake med färska svenska jordgubbar som efterrätt! Fick inte direkt nån midommarkänsla, för vi hade ingen midsommarstång detta år, annars brukar jag ju alltid göra en liten mini midsommarstång. Men det får tas igen nästa år. Fast midsommar helgen är ju faktiskt inte slut än! :-P

Det åskade och mullrade så vackert här utanför nyss, men det gled snabbt förbi. Tur jag har en hund som absolut inte bryr sig ett skvatt om åska så vi tog en promenad i mullrandet för att spana efter blixtar. Men såg inte så värst många, det är nog för ljust för att man ska märka av dem i ögonvrån. Men gillade mullret ialla fall! ;-D













Kommentarer
Postat av: Emma Söderlund

Tack för midsommar! Var himlat super! <3 måstes göra om! :D

2010-07-01 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0