Hundpromenad

Nu har jag gått en 75 minuters promenad i Drängsmark med Cita och Wolf. Det var härligt. Jag fick låna broddar av mamma som man enkelt drar på skorna. Fast dock så var dom rätt gamla och i dåligt skick så jag tappade en av dem längs vägen. Gummit hade spruckit på dem helt enkelt. Men det funkade att gå stadigt på bara en fot. Hundarna drog iaf inte omkull mig =P

Om 12 dagar fyller Cita år, och då brukar vi kunna ta årets första cykelrunda tillsammans.. Vi får se om det blir så iår också. Jag hoppas det. Vägarna är ju rätt fria från is =)




Kommentarer
Postat av: mamma

Dom var inte gamla,köpte dom våren08.kul att du hälsa på idag.kram

2010-03-09 @ 19:24:06
Postat av: Sandra

Jaha, men två år är endå länge för ett par broddar som man går mycket i =)Jo det var trevligt. kram

2010-03-09 @ 20:06:40
Postat av: Andreas Lundqvist

Kan ha varit mina också. Tor de kan ligg där, och de är rätt så gamla..

tack för promisen föresten.

2010-03-10 @ 19:34:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Sandra

varsågod =D

2010-03-10 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0