Matte provet är gjort

Tydligen så är det många som sett mig i tidningen. Många på Miroi nämnde att de sett mig där och tyckte det lät intressant med min idé. Så det känns ju kul :-) Hur som helst så har jag nyss kommit hem från stan där jag skrivit prov i 3 timmar.. Det känns som ett Godkänt, men man vet ju aldrig. Magnus sa det kan ta upp emot två veckor innan det är rättat och jag får veta hur det gick. Det tycker jag är lite slött, men men.. då får jag vara nervös i två veckor då, haha :-P

Jag hoppas jag klarade det och kan säga Bye Bye till den här matteboken.
*Hoppas, hoppas*


Kommentarer
Postat av: sanna

fast jag har inte sett dig i tidningen =/ i vilken då? jag är nog den ända som inte har fått veta din ide.. hoppas att ditt matte pov gick bra.. kram

2010-03-26 @ 23:48:50
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/
Postat av: Gustav

tror att det gick riktigt bra gumman :D

2010-03-29 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0