Ny duschad och fräsch

Nu är min andre hälft på väg hit och vi ska umgås här i helgen.. Ska bli kul :-) Idag har jag hunnit städa, dammsuga, renbädda, elda, aktivera och motionera Cita, duscha och ska strax ta mig ett saftigt äpple :-)

Panter är på bättringsvägen, han har fått en tunn skorpa över såret hans :-)

Imorn är det söta Annikas födelsedag så hon ska få en smarrig tonfisktårta ;-) Också blir det nog en sväng till stan för att hämta Citas födelsedags present, köpa kattfoder och hundfoder, tvätta bilen och kanske åka förbi syrran en sväng :-) Sen kanske vi firar att vi fick lägenheten med lite mat inne i stan :-P

Hur som helst, längtar tills jag kan krama om Gugge igen. Vilket är mycket snart ;-) wiiee!


Bjuder på en bild från Gugges utbildning till elektriker.
Det är han som sitter i stolpen med gula kläder ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0