Uiack.

Jag känner inte för att åka nån stans idag i det här snöovärdet. Det endå som jag har tänkt göra utomhus de här två närmaste dagarna är att rasta Cita.. och även om det är mysigt att gå ut med henne, just för att hon verkligen ÄLSKAR snön, så längtar jag fort in igen efter första steget utanför tröskeln. Egentligen skulle jag till Miroi idag och plugga matte, jag sket i det. Tappar lusten helt när det är snöstorm ute. Vill helst inte ut på vägarna när det är så här.. Jag hoppas ni har det bra i fjällen Johanna Roos med familj, så ni inte har blåst bort :P

Nu har jag nyss sett några avsnitt av Sex and The City..
och snart ska jag ut och rasta min älskade hund igen =)

p.s. fortsätter det så här så kommer vi ha snö in i juni månad. I hope not!!




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Wolf gillar inte heller att det blåser...

2010-03-03 @ 17:04:11
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0