En härlig dag

Imorse var jag ute och gick med Cita länge i det fina vädret. Sen hjälpte jag pappa att ta bort kraftöverföringsaxeln på traktorn som gått sönder och laga en hydralslang. Efter det var jag ute och busade lite till med Cita i det fina vädret.. och hör och hämpna, alla tre katterna ville ut idag. Så de har varit ute och myst i solen några timmar. Fast in kom de med klickande isklumpar under småtassarna, mina sötnosar=)

Här är några bilder som visar hur mycket snö det är i Frostkåge

Klickbara bilder






Nu har man städat största delen av huset.. kök, hallar, två toaletter, tvättstugan.. vardagsrummet sket jag i för där är jag som aldrig längre och stökar ner. Haha alltså jag sket inte bokstavligt talat i vardagsrummet hahahaha=P

Imorn bär det av mot stan en snabbis och fixa några äreenden.. sen mot Piteå för att umgås lite med väninnan Emma =) Sen blir det fredagsmys med Gustav, sen får vi se vad som händer resten av helgen. Gustav har visst planer för oss men det var hemligt tydligen =P Taskigt tycker jag, för han vet hur nyfiken jag kan bli =)

Före & Efter ;-) Älskar denna schäfertjej så mycket!




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Scary bild på Cita, ser ut som hon har hål som ögon.

Roligt att du haft det bra idag, jag har då haft pms (fast utan mens). Allt små bäckar små under nägra dagar gick ihop till en å idag. Hoppas nu helgen blir lugn så man får vila lite.

Utbränd, vad är det för nått. Stress kan vara bra, sålänge inget går åt skogen som det verkligen gjorde idag..... tur man har 3 dagar ledigt nu...

Kram, och ha en fin helg i Nhor-botnia :D

2010-03-04 @ 19:53:54
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jag tycker bilden var rätt frän på henne :P Låter som du inte haft en bra dag =/ Men efter det gått ner brukar det ju alltid gå uppåt igen =D Tack detsamma broder, kram

2010-03-04 @ 20:44:32
Postat av: mamma

fina snöbilder,ni är verkligen insnöade,HiHi

2010-03-04 @ 21:16:51
Postat av: sandra

tack mammsen =)

2010-03-05 @ 08:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0