Utmaning

Fick en utmaning av  Erik. Brukar tycka utmaningar är rätt jobbiga och oviktiga men
bara för att det är du Erik så tar jag mig an den :P


-Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att det ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag svarar ALDRIG när det ringer från skyddat nummer, oftast är det ju faktiskt nån som man inte vill prata med.

2. När jag kör bil själv brukar jag låtsas att jag är en taxichafför eller busschafför.

3. När jag var liten hade jag en hemlig kompis. Eller snarare en hemlig häst. Som följde mig vart jag än gick, blev ibland nästan irriterad på den för jag fick aldrig vara ifred.

3. Jag älskar att se på film, men kan störa mig fruktansvärt mycket på personer med knastrande popcorn i käften och smaskande med öppen käft. Jag brukar helt tappa bort mig i filmer ibland bara just p.g.a det. Men det fula är att när jag sitter själv och ser film då kan jag ibland komma på mig själv smaskandes nästan hur högt som helst.

4. Förut hatade jag allt som hade med mode att göra, men nu börjar jag faktiskt gillar det.

5. Jag är snart 24 år och fortfarande mörkrädd. Men bara om jag är själv är utomhus, och särskillt när det blåser.



Roos

Erika

Emma

Sanna

Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0