Vi ska bli sambos igen!

YES!!!
Vi fick lägenheten som vi fastnade för.. Det är en superfin 3:a.
Så den 1 Juni kommer vi bli sambos igen, efter 1 år som särbos :-)
Jag kommer återigen att bli Piteåbo och jag kommer kunna umgås mer med vännerna jag har där. Jag tror det kommer bli jädra bra det här!!!

Bye bye västerbotten och HEJ IGEN Norrbotten! ;-)

 

Fy fan vad jag är LYCKLIG!!



Det var alltså meningen att vi inte skulle få den där 2:an som vi älskade så mycket.
Utan vi skulle få en ännu bättre lägenhet!
Yippiiii!!!! :-D

 

Så här ser planritningen iaf ut..

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

önskar er lycka till med ert nya boende kram

2010-03-17 @ 22:01:18
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0