Agility

Idag har jag tränat agility med Cita, jag friskade upp hennes minne i slalom och tränade sidombyten, men hon är svår att hantera när jag har godis i handen haha. Hon är så snål så hon vill bara åt godiset hela tiden.. Mitt busfrö ;-) Att berömma med leksak, lek, och röst funkar mycket mycket bättre..

Jag kom på att jag glömt visa resultatet av agility hindrena jag byggt och målat.. Är mycket nöjd med dem, även om det var de enda färgerna som fanns här hemma så gillar jag färgkombinationen. Jag gjorde ju två hinder, så det andra hindret är målat tvärtemot på den svarta och lila färgen :-) Jag mätte upp och skrev dit höjden i cm. Sen köpte jag elkabelrör på Jula för en billig peng som jag sen sågade i 120cm långa pinnar. De är lätta och runda så om hon skulle riva hindret så gör hon inte illa sig :-)




Kommentarer
Postat av: mamma

dom blev ju fina.Ulla har inte hört av sig,än

2010-05-18 @ 22:25:24
Postat av: Sandra

tack :)

2010-05-19 @ 12:11:53
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Erika

Va fina dom vart!! DU e riktigt smart:P Nu ha jag med ätit surströmming så jävla gött åt de me lisa när jag var hem :D Ha du anmält till utställningen i pite i Juli?? kramar

2010-05-24 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0