Felix

Idag har en alldeles speciell katt fått somna in. Nämligen Sannas Felix.
Jag tände ett ljus för honom ikväll och skänkte tankarna till dig Sanna.
Jag vet själv att det är svårt att ta steget och bestämma sig för att avliva en kär vän.
Men det är starkt och mycket klokt att avsluta ett lidande omän det är ett smärtsamt beslut.
Jag vet att Felix får det bra i katthimlen, och att han redan fått träffa Kurt och Spackel där uppe ♥

Saknaden från dem lever kvar, men jag vet att de har det bra!




Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Och Kurre förstås, å kurts mamma, Polly, får vara med på ett litet hörn.

Kram

2010-05-08 @ 07:24:27
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0