Lång skogspromenad

Hade tänkt gå den vanliga milen runt byn idag men ångrade mig och tog skogen istället där det blåste mindre. Tror fan jag gått över en mil med vovvarna idag. Var borta i över två timmar. Fast då gick jag förbi min farbror en snabbis också och hälsade på hans schäferhane ilo :-) Sen när Wolfs husse kom hem från jobbet åkte vi till Frostkågekiosken och köpte oss var sin kebab i pitabröd. Gode smarrigt var det! :-D

Snyggingarna Wolf och Carmencita ♥




Man vet aldrig vad man kan hitta i skogen !


STOR myrstack! Haha fick hejda Wolf när han sprang i full fart upp i den. Ung och dum kanske? Eller ung och söt? ;-P Han ångrade sig nog efteråt när det kittlade och sticktes i benen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jasså ni gick i skogen, det är mysigare.



Kanske han hade myror i brallan :D

Kram

2010-05-24 @ 23:25:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: mamma

fin bil du htitta

2010-05-25 @ 07:49:16
Postat av: Johanna

Det låter riktigt skönt med skogspromenad och vilken räcerbil ni hittade.. jag har alltid undrat vem det är som ställer sin gamla bil i skogen och tror att den ska förmultna likt en komposthög. Tänka sej att vi också åt kebab i pitabröd igår, dock hemmagjort men säkert lika gott :) Ses på torsdag :) Kram

2010-05-25 @ 08:04:55
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0