Ny bok till Cita

4 DAGAR kvar!!! Sen går ÄNTLIGEN flyttlasset :-D

Nu ha jag nyss pratat med mamma i telefon och hon är tillbaka i Sverige, efter några dagar på Åland. Hon ska sova i Sthlm några dagar innan hon beger sig uppåt till Norrland igen.

Idag ska jag tvätta kläder och klippa gräsmattan som växer fortare än vad jag hinner med. Sen ska jag väl så smått börja packa ihop lite grejer som ska flytta till Pite. Ska även hinna cykla en sväng med Cita :-)

Paketet jag skulle hämta ut, var alltså en ny bok till Citas alla papper. Den blåa är hennes gamla men den har börjat spricka i utkanterna och plastfickorna är alldeles kladdiga. Så det fick bli en ny och snyggare till henne. En svart med skk:s logga istället för en logga för ett försäkringsbolag som jag inte har försäkringar i eller känner till överhuvud taget. Boken innehåller massa plastfickor i olika storlekar så man lätt kan hålla ordning på alla hundpapper. Kostar endast 50 spänn.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo det var en fin bok, fast jag ska skriva om lappen på framsidan. Hade så tjock penna att det inte blev så vakert som jag ville :D

2010-05-28 @ 15:10:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Erika

Har en likadan bok och dom är ju jätte bra :D

2010-05-30 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0