Det tuffa i livet



Lyckan kommer, lyckan går!

Livet är inte alltid en dans på rosor.
Det kommer riktigt tunga och tuffa tider i allas liv som man måste ta sig igenom. Med eller utan smärta och tårar. Vissa skriker, vissa gråter, vissa håller det inne. Vi är alla olika och måste lära oss själva att hantera det tunga och jobbiga. Jag har inte riktig hittat mig själv ännu, men jag är på god väg. Jag har satt en gräns, en varningssingnal.. när jag når den så är det bäst att ändra tankarna, för att ens kunna fortsätta. Jag gör det genom att umgås med folk och mina djur så mycket som möjligt..

Livet är inte en dans på rosor, har aldrig varit, och kommer aldrig att bli!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är sorgligt att det blev så här,det var inte vad man väntat när ni äntligen fick bo tillsammans.

Ni var ju så kära å gulliga.Hoppas att ni,hur än det är nu,kan vara vänner å kompisar ändå.

Med tiden känns det bättre om än det är jobbigt just nu.Hoppas att du får utbildning å jobb snart.

Då kommer det att kännas bättre också.

En stor kram.



2010-11-16 @ 16:04:33
URL: http://AinaLundqvistblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0