En glad överraskning ♥


Idag sålde jag min diskmaskin för 3000 kr. Det var himla skönt att få bli av med den. Det är de nya ägarna på vår gamla lägenhet som har köpt den, så den får bo kvar här ett tag till.

Ja mitt blggande har som lagts på hyllan lite nu när jag håller på flytta. Men den 1 dec får jag internet i lägenheten igen. Har mycket nya bilder som jag kommer lägga upp då!

Idag hämtade jag ut ett mystiskt paket som jag inte viste vem det var ifrån. Det visade sig vara från min underbara vän Joahanna Roos, som jag känt sen blöjåldern ♥ Fatta lycklig jag blev när jag läste kortet och upptäckte att du skickat en styrkande hälsning tillsammans med choklad! Tack så enormt mycket! Det där behövde jag verkligen! Jag kommer mysa ner mig i sofffan ikväll tillsammans med chokladen och tänka på er där borta i Ersmark.. du visade verkligen att du tänker och finns för mig, fastän vi bor långt ifrån varandra ♥ Det var nästan så jag fick hålla tillbaka tårarna.. tack!

Tänk att nått sånt litet kan göra en så enormt glad!






Kommentarer
Postat av: My

Tack :D

2010-11-26 @ 19:26:55
URL: http://korvstumpen.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad gulligt av henne,hon är riktig vän det vet jag.

2010-11-26 @ 20:48:26
URL: http://ainalundqvistblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0