Vem kommer få våran lägenhet ?!


Idag har det varit ett ungt par här och kollat på vår lägenhet.
De fastnade för den och de hoppades på att de skulle få den,
men det går ju efter ett kösystem och dom hade tyvärr kö nr 5..
men jag håller tummarna på att de får den! :-)
För de verkade så trevliga och kunde ta den tidigare, så vi slipper betala dubbel hyra.
Dessutom verkade de intresserade av att köpa av mig diskmaskinen, vilket är ett stort +.

Kl 14.00 idag ska det komma nån mer och kolla på lägenheten,
så då får man se hur de ligger till i kön.

Våran lägenhet är ju himla fin så tror inte de blir nå problem att få iväg den:-)
Kommer sakna den lite.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är en jättefin lägenhet ock att det är bottenplan å ett fint område är ett storp pluss.

Hoppas det blir bra.

2010-11-05 @ 14:52:55
URL: http://ainaLundqvistblogg.se
Postat av: Andreas Lundqvist

Jag han ju sova i "mitt" rum en gång i allafall.

Kram på er

2010-11-05 @ 15:52:09
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0