En helg i Sävast

 

Ja i fredags åkte jag mot Boden och hälsade på min underbara vän Sanna,
hennes sambo Peter och hennes busfrö till son Rasmus.
Jag gillar verkligen deras hus, det är så mysigt och hemtrevligt!
Jag stannade hela helgen :-)

Vi hade fredagsmys med öl och god mat som Peter lagat.
Sen blev det film, nån konstig film som inte var så bra,
men vad gör det när man har sånt himla trevligt sällskap ;-)

Lördag åkte jag och Sanna in till Lule för lite shopping!
Jag hittade en superfin kjol som jag bara ÄLSKAR!
Jag har döpt den till Selma ;-)


Sen hann vi även med en gofika innan vi åkte tillbaka till Sävast ;-)
Ojoj vad vi gottade oss!
Tyckte jag förtjänade det eftersom jag nu kommit igång med lite träning.

Sanna


Mycket trevligt har jag haft.
Även Cita myste lite med ett hundben på den gosiga mattan :-)



Idag har jag hjälp Sanna att slipa väggarna på deras lilla toa på övervåningen
som hon håller på att göra om, tror den kommer bli superfin när den är klar :-)
Men som alla vet så går tiden väldigt fort när man har roligt.
Så idag var jag tvungen att åka hem till kissemissarna här hemma :-)

Tack för den här helgen,
har varit skönt att ha haft lite annat att tänka på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0