Fredag

Jag mådde så dåligt i onsdags kväll så jag ringde mamma och tog sen med mig Cita och åkte sen direkt ner till västerbotten för att vara lite social med henne. Tur man har en sån fin mamma som förstår saker och ting.
Vi åt bl.a surströmming, himla gott som vanligt. Min farbrors fru, hennes syster och min kusin + kusindotter var också med och käka. Ganska trevligt :-)



Nu ikväll blir det att ta det lugnt, ska åka över till Erkki och se Idol och bara vara. Erika hon är i Umeå med en kompis under helgen hon, så det är ju lite tråkigt men vi ska ju börja träna på gym nu två gånger i veckan, så vi hinenr ju ses nästa vecka :-) Är taggat till tusen!



Kommentarer
Postat av: mamma

Mamma fins alltid till för sina barn det vet du.

Det är ju så tråkigt att det blev så här,det hade man inte väntat.Men tyvärr sånt som händer ibland.

Tur du fick din lägenhet det är då possitivt i alla fall.Kram på dig.

2010-10-29 @ 18:32:01
Postat av: Jenny

Verklig tråkigt att höra att ni har flyttat ifrån varandra. Men ibland är det den enda lösningen. Tveka inte på att höra av dig om det är något. Kram på dig min fina lillasyster

2010-11-01 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0