Fredagsmys

Ikväll ska Gugge företagsfest och jag ska bara vara hemma och ha fredagsmys med mig själv. Ja, Cita och katterna är ju med såklart ;-) Det var först bestämt att Erika skulle komma hit och umgås men hon skulle jaga älg istället med sin pappa :-(

Idag ska jag åka och köpa lite cheez crunchrez, choklad och kanska lite coca cola till ikväll. Blir väl att se IDOL och kanske nån film jag har velat se länge. Men först ska jag ta Sannas idé från igår och gå och lägga mig i ett varmt bad! :-) Guu va glad jag är över att vi har ett badkar ;-)


Cita och Wolf busar i Frostkåge.
Best firends forever



Kommentarer
Postat av: stickMamman

Ja badkar kan man inte vara utan synd bara att det inte alltid finns varmt vatten.

2010-10-01 @ 12:38:03
Postat av: Andreas Lundqvist

Va mysigt. Blir npg nån serie eller kanske film ikväll.

De är fina vovvarna. Den 12okt börjar vi kurs i vardagslydnad jag och Wolf.

Kram

2010-10-01 @ 16:52:16
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: stickMamman

ändra adressen på din hundtidning

2010-10-01 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0