Ögonbrynsfix =)


Shit, jag ska göra något annorlunda imorn.
Jag har nämligen bokat brynplock och brynfärgning imorn på en salong!! :-)
Jag har aldrig låtit någon annan pocka mina bryn än mig själv, så det ska bli spännade,
sen så har jag ju aldrig färgat dem nån gång heller. Så det ska bli riktigt spännade :-)
Jag har inte mått så bra de senaste dagarna så jag
kände för att unna mig själv något extra och har länge varit sugen på detta.
Jag ska göra det på Vejm Make Up här i Piteå. Jag har lånat bilden av dem.




Jag får väl lägga upp före och efter bilder sen.

Sen blir det även att köpa en batteriladdare till min kamera,
så jag slipper låna Gugges kamera hela tiden.
Hoppas de inte är så dyra bara..

Ska även en sväng på systemet hade jag tänkt,
börjar bli tomt i läskeförådet ;-)

Efter det blir det bankmöte kl 14.00.


Kommentarer
Postat av: Nattis

Hejsan!

Tack så mycket, vad roligt att du tycker det! :)

På officiella agilitytävlingar står det i reglerna att man inte får tävla med löptikar. Samma regler gäller för inofficiell tävling, MEN ibland kan det ha undantag. Inofficiell tävling innefattar så mycket - KM, osv. Så ibland brukar man "skapa sina egna regler" mest bara för att det inte ska bli allt för strikt utan låta så många som möjligt delta istället. Jag råder dig att kontakt den ansvarige för tävlingen. Ofta brukar det stå en kontaktperson i inbjudan/PM för den tävlingen man har anmält sig till.

Lycka till! Och hör gärna av dig om hur det gick! :)

2010-10-14 @ 16:28:48
URL: http://www.nabo.se
Postat av: mamma

var har du slarvat bort den då?

2010-10-14 @ 18:14:40
Postat av: Andreas Lundqvist

Hoppas de inte tar för mycket så du får för tunna bryn. Inte snyggt.

Kram på er

2010-10-14 @ 19:39:58
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är så lyxigt att få ögonbrynen plockade, då slipper man fundera om de verkligen blev likadana :P och det här med färgning är lite läskigt, jag har alltid *valt (läs: *blivit rekomenderad) svart färg vilket fått mej att se ut som en arg häxa ett par dagar efter år men det är för att färgen fastnar på huden, men det går över :) Hoppas du mår bättre snart! Alla förtjänar vardagslyx :) Längtar till veckan då vi SKA ses :D

2010-10-14 @ 21:20:43
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0