Onsdag

Idag har jag letat upp närmaste apotek för att hämta ut p-piller. Det visade sig att det låg ett apotek i lasarettet, såklart, så det blev ju nära :-) Börja bli något less på att knapra p-piller, speciellt när jag glömmer att ta dem ibland. Så jag har funderat på att sätta in en p-stav istället, men måste läsa på lite mer först om det. Någon som provat?


Idag cyklade jag en sväng med Cita och mätte olika distanser med min cykeldator. Jag kollade hur långt det är där jag har tänkt börja träna running som det så fint heter :-) Vill få upp min kondition och även bli gladare och piggare på dagarna så nu ska det springas har jag tänkt!! Får väl se när jag börjar och hur länge det håller i sig, men börja ska jag då :-)


Sen har jag ringt och pratat med en kvinna som har hand om lägenheterna som man kan få hyra i skolans regi där jag ska börja i Örnsköldsvik. Så nu är det typ fixat också :-) Är nog svårt att tro om mig, men jag längtar faktiskt till att få börja plugga!! Nu när det är nått man verkligen vill plugga till :-) å jag som sa att jag aldrig mer skulle till skolbänken efter Grans.. tss!




Kommentarer
Postat av: mamma

man kan ju alltid ändra sig,kram på er.

2010-10-06 @ 17:38:51
Postat av: sanna

vad kul, jag är så glad för din skull.. jag tror du kommer trivas jätte bra på skolan =)

kram

2010-10-06 @ 20:43:17
URL: http://saganomrasmus.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har haft p-stav förut.. men tipsar mer på p-plåster.. men de är ju en sak man måste känna efter själv, ja vart rädd då ja skulle ta ut min stav pågrund av att den satt fel o de var tvungen göra ett kirurgiskt ingrepp för att få ut den

2010-10-07 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0