Planterat en höstkruka


Ja idag har jag rensat bort Petunierna från en av mina fyndade jysk-krukor (Jag älskar handtagen av snören och den lantliga stilen över krukorna.)
Istället så planterade jag in frosttålig ljung, silverek och prydnadskål.
Lagade och satte dit den lilla trädgårdstomten som en liten uppiggande sak.
Sen bar jag krukan på framsidan till vår väldigt tråkiga port som leder till trapphuset.
Jag hoppas bara att krukan får stå kvar där så ingen snor den, för då jävlar får dom med mig att göra!






Kommentarer
Postat av: mamma

JAHA du den tomten bodde ju här på bron, tänk om han inte vill bo i Piteå

2010-09-15 @ 09:39:15
Postat av: Sandra

Mamma: Den tomten är endå MIN som jag fick när jag hjälpte till med surströmmingen åt jaktlaget, dessutom så hade någon hett sänder den så jag fick limma dit två nya blommpinnar!

2010-09-15 @ 13:06:35
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0