Det gick bra


Det gick väldigt bra att jobba, bättre än jag förväntat.
Trots att jag höll på glömma två kunder som skulle till kallax flygplats.
Trots att jag körde fel två gånger.
Trots att jag skrev ut kontantkvitto istället för kredidkvitto.
Trots min black out i rondellen och körde ett till varv innan jag kom på vart jag skulle.
Trots att jag snällt fick be en full herre kliva ur taxin för han var otrevlig.
Trots att jag var sviiiin trött och förvirrade den mesta delen av kvällen så måste jag säga..

..att jag faktiskt är nöjd över mitt första arbetspass som taxichuafför :)

Ikväll ska jag jobba 23.00-04.00.

Forsatt trevlig lördagskväll allihopa! ;)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Sov ordentligt! :P Lycka till med fortsatta pass.

2011-04-03 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0