Skit måndag!!!


Allt har gått rent ut sagt åt helvete idag..

Värsta dagen jag haft på länge när det gället otur och klantighet!


Till att börja med så har det regnat hela jävla dagen!!!!!
Trott att det varit söndag idag så jag missa halva tiden av sista kurstillfället på taxi.
Sparka in lilltån så nageln sprack och börja blöda!!! Satan va jag SKREK!
Fått veta att jag inte fick heltidsanställningen hos Micke Källberg, som jag hoppats på.
Bakat två sorters kakor idag som jag tänkte ha till min födelsedag,
...den ena är degig och oätlig, den andre bränd och oätlig :(

Tänkte städa
idag så jag slipper imorn, men dammsugarpåsarna var slut och jag, ides inte när tån sprack. Så nu får jag lov att städa på min födelsedag.. Eller så drar jag bara till skogs med Cita och sitter och funderar i min ensamhet och låtsas att jag inte fyller år så slipper jag fundera på att nån kanske hälsar på och då vill jag ha städat och ha nått att bjuda på.. näää jag skiter i det!! Så bara så ni vet så kommer jag inte va hemma imorn!!
Skogen is the shit!!

INTE MIN DAG!!!
INTE MIN DAG IMORN HELLER!!!




Kommentarer
Postat av: aina

Det var tråkigt,synd att du inte fick jobbet det hade du behövt!Tänker på dig.

2011-04-05 @ 09:07:02
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha den äran på födelsedagen i alla fall :)

2011-04-05 @ 19:21:06
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Anna Lundström

Vilken skitmåndag du verkar ha haft! Hade en såndär dag förra veckan när jag fick parkeringsböter och förseningsavgift från både videobutiken och biblioteket på samma dag, så jag vet hur det känns. Hoppas resterande delen av veckan blir bättre :)



Föreläsningen var utannonserad till att som har uppfödarkort hos Royal canin, har inget eget så jag följde med mamma :)

2011-04-06 @ 12:28:40
URL: http://malligamagda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0