Ja då vart man 24 år då!


Dagen började lite deppig, men så fort jag såg hur fint väder det var så bestämde
jag mig för att dra ut och grilla och bara vara. Bort från allt och bara sitta och fundera!

Skulle bara förbi ica i öjebyn och köpa en korvring, där mötte jag Vickan.
Hon fråga om hon fick följa med ut, och självklart!!:)

Vi gick över isen ut till en mycket speciell plats. En ö där det delats många minnen.
Där gjorde jag upp eld så vi grillade, solade, skrattade och myste massor!!
Det var så varmt i solen så det kändes som sommar!

TUSEN TACK FÖR ATT DU FÖRGYLLDE MIN DAG VICKAN! ♥






Sen bjöd Vickan mig på en super god soppa :)
Efter massa trevliga timmar så åkte jag hem för att duscha.
Där stod en påse men en JÄTTE fin blomma i utanför min dörr ;)
Den var från Anna & robert i Kiruna.
Gissa om jag blev glad och alldeles rörd ♥
Tack fina vännen för att du tänker på mig
trots våra 39 mil mellan oss :)



Sen fick jag även en mystisk avi i brevlådan,
där det stod jag skulle hämta ut ett paket på coop på min födelsedag :)
Hade ingen aning om vad det var lr var från.
Det visade sig vara från min äldsta vän från Skellefteå. Roos m. familj
Jag blev jätte glad och det värmer i hjärtat att veta att ni tänker på mig,
även om vi bor långt ifrån varandra.
Det var poi spinning, så nu är det bara öva till cirkusnumret ;)



Dagen avslutades med fika och hockey hos grannen, med nån snaps på slutet.
Tyvärr så losa SAIK, men vad gör det, vi hade super trevligt ändå :)



Kommentarer
Postat av: aina

Det blev ju en mysig å fin dag för dig med en vän som också har hund.Nu börjar isarna bli sköra så gå inte på dom.Kram

2011-04-06 @ 13:15:11
URL: http://ainalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0