Litt ditt och datt

Ja idag har jag varit till Nordiska Bil tvärt med bilen och de fick åtgärda ett slarvfel de gjort på bilen. Sen har jag handlat lite käk som var slut, som mjök osv. Pratade med Sanna också, det var kul.. var ju som ett tag sen man hörde av henne :-) Är som tråkigt när det är så jäkla kallt ute, man begränsar sina uteaktiviteter betydligt mer. Hade varit kul att bara slänga på sig snöskorna och traska upp på Falk och grilla men känner inte speciellt stort sug när näshåren fryser så fort man går ut.

SHIT idag har jag varit snusfri i EN HEL VECKA!!!!

Är jag glad ens? JO jag är GLAD! Men käner mig smått GALEN!
vill bara lägga upp nått under läppen.. shit va gott det ahde varit med en fet snus!! :-)

Men ajja bajja, inge snusande här inte! ;-)
Nu ska jag ta ut min släng-ihop-kaka ur ugnen.


Cita i Narvik


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du varit i Narvik, är så fint där :) Såg att du tagit taxikort också, Grattis!! :)

2011-02-17 @ 20:41:42
URL: http://joolindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0